
OGÓLNE PYTANIA:
Gdzie produkowane są ubranka marki Eevi?
Ubranka produkowane są w Polsce. Materiały z których szyjemy również dziane są w naszej dziewiarni w Polsce dlatego każdy etap produkcji jest przez nas dokładnie weryfikowany.
W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Zamówienia realizowane są w ciągu 24h od poprawnego złożenia i opłacenia zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie? Jak to zrobić?
Zamówienie można anulować jeśli nie zostało odebrane przez kuriera. Należy niezwłocznie skontaktować się z nami w celu anulowania zamówienia pod adresem e-mail: info@eevi.pl lub numerem telefonu: +48 (32) 647 69 60
Złożyłam dwa zamówienia. Czy mogę je połączyć?
Zamówienia można połączyć jednak koszt wysyłki nie ulegnie zmianie.
Złożyłam zamówienie. Czy mogę zmienić adres dostawy/dane do zamówienia?
Adres wysyłki można zmienić jeśli zamówienie nie zostało odebrane przez kuriera. W celu zmiany adresu skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: info@eevi.pl lub numerem telefonu: +48 (32) 647 69 60
Gdzie znajdę dokument sprzedaży?
Paragon lub faktura zawsze umieszczana jest w przeźroczystej kopercie na wierzchu paczki razem z etykietą wysyłkową.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
W celu otrzymania faktury VAT lub imiennej prosimy o kontakt niezwłocznie po złożeniu zamówienia pod adresem e-mail: info@eevi.pl lub numerem telefonu: +48 (32) 647 69 60
Mój produkt jest niedostępny. Kiedy pojawi się w sprzedaży?
Jeśli twój produkt nie jest dostępny w wybranym rozmiarze, z łatwością można zapisać się do powiadomienia o dostępności. Po kliknięciu w niedostępny rozmiar pojawi się okienko do wpisania adresu e-mail.
Chcę zamówić wybrany produkt, jednak z drobną modyfikacją. Czy mogę go zamienić?
Niestety nie modyfikujemy produktów produkty dostępne są od ręki na magazynie i nie ma możliwości ich modyfikacji.
WYMIANA I ZWROT
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Niestety nie prowadzimy wymian. Produkt należy zwrócić a następnie złożyć kolejne zamówienie.
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Na zwrot mają Państwo 14 dni od odbioru przesyłki z paczkomatu lub kuriera.
Jak dokonać zwrotu?
Zwrot należy przesłać na nasz adres Eevi, Bolesławska 53b 3-310 Klucze wraz z formularzem zwrotu.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Opłatę za zwrot ponosi kupujący.
Czy mogę dokonać zwrotu stacjonarnie?
Tak, można dokonać zwrotu stacjonarnie.
PŁATNOŚĆ
Błąd płatności zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji?
Jeśli twoja płatność nie powiodła się możesz opłacić swoje zamówienie przelewem bankowym lub Blikiem kontaktując się z nami.
Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie niż polski złoty?
Tak płatności można dokonać za pomocą platformy Pay Pal.
DOSTAWA
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak wysyłamy zamówienia za granicę.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak zamówienie można odebrać osobiście. Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję odbiór osobisty.
Jakie są dostępne formy dostawy?
Aktualnie dostępne są Paczkoamty Inpost, Kurier GLS, Kurier DPD oraz Poczta Polska.
SKLEP STACJONARNY I OBSŁUGA KLIENTA
W jakich dniach i godzinach otwarty jest Wasz sklep stacjonarny?
Sklep otwarty jest w godzinach 7.00 - 15.00
Gdzie znajduję się sklep firmowy?
Sklep znajduje się przy ulicy Bolesławskiej 53b, 32-310 w Kluczach
Jak wygląda dostępność produktów w sklepie stacjonarnym?
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym dostępne są również stacjonarnie,
Czy w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić kartą?
W sklepie stacjonarnym można zapłacić kartą, blikiem oraz gotówką.
W jakich godzinach pracuje obsługa klienta?
Obsługa klienta pracuje w godzinach 7.00-15.00